SERVICE & BEHEER
Ook al digitaliseert de wereld om ons heen in een razend tempo, persoonlijk contact is nog steeds belangrijk. In het geval vragen, storingen of advies over een bepaald product of dienst staan onze support medewerkers voor je klaar.
OPERATIONEEL BEHEER
Nauwkeurig houden wij de einddatum van jouw zakelijke abonnementen bij en registreren de medewerkers voor je. Hierdoor weet je altijd precies wie welke vaste en/of mobiele aansluiting heeft en tot wanneer je een contract hebt. Wij ondersteunen je bij het aanvraag en wijzigingsproces van modules, (nieuwe) gebruikers of groepsopties, zodat jij je bezig kan houden met je core business.
ROUTER MANAGEMENT
Netwerk routers monitoren wij via één centraal management systeem dat ervoor zorgt dat routers snel en eenvoudig beheerd kunnen worden. Via het management systeem worden modems, routers, switches en access points uitgelezen en geconfigureerd. Deze gegevens worden verzameld en omgezet in bruikbare informatie.
24/7 SERVICE
Met een uitgebreide service level overeenkomst kun je zelfs 24/7 contact met ons opnemen. Tijdens werktijden kun je rechtstreeks bellen met je vaste contactpersoon op onze Support afdeling. Buiten werktijden kun je terecht bij de 24/7 Helpdesk. Er wordt remote ingelogd in je omgeving en nagegaan of de storing verholpen kan worden. Is er technische ondersteuning nodig op jouw locatie dan is een van onze engineers binnen de vooraf bepaalde responstijd ter plaatse. In de service level overeenkomst worden afspraken gemaakt over oplostijden in het geval van een (ver)storing en over het onderhoud van je (telefonie)omgeving.
TECHNISCHE INSTALLATIE
Onze ervaren engineers hebben meer dan 15 jaar ervaring met het configureren van netwerk routers en installeren van een vaste telefonieomgeving. Alle details omtrent migratie, configuratie van modules, gebruikers, nummerplan en/of groepsopties worden vooraf besproken om per medewerker een passend profiel te kiezen.